måndag 9 juni 2014

This is me...

Bikini säsongen är i full gång och jag tänkte ge er sanningen... Efter två graviditeter och en viktnedgång på nästan 20 kg så är jag långt i från perfekt !

Tiger ränder på magen lite löst skinn mm.

Är så sjukt trött på alla sexpack bilder på instagram mm. Mest avis iofs... Har insett att jag aldrig kommer att kunna se ut så där ( utan bukplastik alltså ) ! Jag äter rätt, tränar osv. Men jag får sota för mitt ohälsosamma liv tidigare.

Blir sjukt arg på mig själv och bannar att jag inte skött mig när jag var ung så hade jag sluppit känt såhär nu !

Dock har jag insett att livet är för kort för att hänga upp sig på petitesser och jag får helt enkelt lära mig att älska alla delar av min kropp oavsett hur den ser ut ! För jag tänker fasiken inte lägga ut 50000 kr på kirurgi, det är ju för fan 2 resor för familjen till Thailand !!!;)

Så till alla er som mår dåligt inför bikini säsongen, ta ett till glas vin ! Har kommit på att jag känner mig fabilous när jag är lite halv berusad hehe !;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar