torsdag 19 juni 2014

Dan före midsommar.

Hej på er !

Vilket skit väder det varit idag... Kan ju inte säga att jag är speciellt ledsen att behöva lämna detta land på lördag !;)

Imorse var jag till gymmet, körde crosstrainer och ca 6 maskiner efter det. Sista gymdagen innan semestern ! Känns skönt att byta springa mot sangria ett tag !;)

Har börjat förbereda inför morgondagen också. Gjorde min super goda gubbröra, den är godast om den får stå i kylen under natten ! Ska bli sjukt gott med midsommar/påsk/jul mat imorgon haha ! Så kul att det är typ samma mat alla högtider !:)

Imorgon kväll blir det till att packa, känns som att jag har koll på det mesta som ska med men ska nog skriva en liten check lista ikväll...

Nu ska jag ta lite kvälls fika, hörs imorgon !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar