tisdag 10 juni 2014

Sommarfest i strålande solsken !

Hej på er !

Hoppas ni har det underbart i sommar värmen, verkligen älskar detta väder ! Hur kan man inte vara glad liksom !:)

Imorse började jag dagen med ett gympass. Var på håret att jag pallade då det kanske blev något glas vin för mycket igår !;) men tog mig genom passet lite svettigare än vanligt dock !:)

Sen var vi till espresso house och åt lunch. Köpte även en ny bikini på Cubus, 59 kr delen ! Vilket kap !!! Blir nog en till fast i en annan färg :)

Sen drog vi ut till mamma å pappa ! Så mysigt att få kramas med dom igen !:) fick ett par converse skor och en klicka från staterna, jätte fina !:) tack bästa föräldrar !!!

Har nu på kvällen varit på livias förskola för sommarfest, helt perfekt väder och dom var så duktiga !:) livia blev även avtackad då hon börjar i slavsta till hösten. Lite sorgligt då hon ändå trivts så bra där och vi har tyckt det funkat så bra ! Men det blir nog bra på nya också !:)

Har även fått ett väldigt roligt besked idag och jag är så glad !!! Men kan tyvärr inte berätta än !;)

Nu tar vi kväller, imorgon blir det lunch med en kär vän som jag inte sett på väldigt länge ! Ska bli super kul !:)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar