lördag 14 juni 2014

Another day, another mood

Hej vänner !

En betydligt mer harmonisk Angelica har ni här !;) vet fan inte vad det var med mig igår...

Men som sagt gladare idag !!!

Vaknade vid halv nio imorse men låg och drog mig någon timme. Gick upp och åt frukost med familjen och sen åkte vi ner på stan för strosande och lunch ! Åt på Forno som vanligt men gick utanför min comfort zoon tro det eller ej, åt en dagens som var grill spett ! Gott var det och även ett glas vin slank ner !:)

Åkte sen hem för att lägga Vidar. Blev då ett till glas vin och lite godis i soffan, mys ! Fastnade för en film på fyran, mrs doubtfire ! Sån nostalgi :)

Ikväll blir det ost och kex med min man till middag. Väntar tills Vidar sover så det blir lugnt och skönt här hemma ! Livia är med mormor i Orsa så efter sju är det bara jag och min älskling !;)

Hörs sen !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar