tisdag 17 juni 2014

Packning & middagsgäst.

God kväll fina !

Har nu studsat i säng efter en dag som gått väldigt fort !

Började morgonen med en sväng till gymet, sprang den vanliga femman och körde lite styrka på det ! Gick bra men ska villigt erkänna att min motivation är sådär... Har nog redan gått in i semester mood !;)

Började ta fram och testa lite kläder som ska me till Spanien. Skönt att börja i tid !:) resulterade också i en sväng till Gränby centrum då jag kände att jag saknade nått linne. Resulterade även i ett par tofflor och ett par shorts, ooops !;)

Men nu känner jag mig mer än redo för viva la spania !!!

Idag hämtade jag Anna på hennes jobb så hon kunde följa med hem till oss och äta lite middag. Gjorde lax i ugn som jag marinerade i sweet chilli, honung lime ! Så gott :) gjorde även en sås med lätt turkisk yoghurt, sweet chilli, honung, vitlök, salt och peppar. Var nog den godaste såsen jag gjort själv ! Serverade detta med ugnsrostade rotfrukter, en riktig pangmiddag !:)

Bestämde även att Anna ska komma hit på midsommar då hennes kille jobbar ! Blir våran familj, Anna och min mormor å morfar ! Ska bli en jätte mysig midsommar :) tänkte göra en riktigt traditionell midsommar lunch. Anna ska även göra min favvo efterrätt, cheesecake !:) älskart !!!!

Hörs imorgon vänner !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar