söndag 15 juni 2014

Grillkväll hos vänner !

Hej !

En riktigt mysig dag har vi haft !:)

Efter frukost åkte jag upp till Gränby centrum för att titta på en ny klocka... Har ju liksom råkat slarva bort min andra, hmm... Hittade iaf en jätte fin casio klocka, min andra var från samma märke. Stilrena och inte så dyra ! Denna var nedsatt till halva priset dessutom !:)

Efter det har vi myst hemma och medans Vidar och T sov middag ( T måste tydligen sova middag nu under vm för att orka me matcherna på natten hehe ) så låg jag och solade en stund på terassen, riktigt skönt !:)

När killarna vaknat så for vi ut till Storvreta och våra fina vänner som vi lärde känna på Kreta förra året ! Helt otroligt att vi klickade så bra och dessutom bor så nära varandra !:)

Blev bjudna på galet god mat och en riktigt fin äppelpaj till dessert !

Tack snälla ni för en super trevlig kväll, nästa gång får vi bjuda !;)

Sitter nu i soffan och slappar, blir sängen snart ! Ska mysa med min dotter som kom hem från Dalarna idag ! Saknat mitt hjärta !:)

Hörs imorgon !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar