onsdag 18 juni 2014

Delete...

Iaf halva dagen ! Fy satan så grinig Vidar har varit idag :( märks att han är lite små sjuk för ingenting har varit bra och han har grinat och gnällt för minsta lilla ! Sen har han blivit så sjukt pappig också, jag är inte vatten värd just nu ! Lite skönt iofs hihi !;)

Har börjat packa lite smått, känns skönt att ha klart vad jag ska ha med mig. Kan jag fokusera på barnens packning istället ! Längtar såå tills på lördag, hoppas bara lilla V mår bättre annars blir det en jobbig resdag !:( men han har ju ett par dagar på sig så hoppas förkylningen ger med sig !

Var en sväng till T's jobb idag. Lät barnen springa av sig lite på en av dom tomma planerna. Vidar fick såklart en ny klubba av sin pappa också ! Ska han bli proffs så måste det börja drillas i tid !;)

Nu på kvällen var jag själv och handlade inför midsommar. Så skönt att kunna gå i lugn och ro, ingen stress och inga skrikande barn ! Heaven !;)

Var även till Anna innan en sväng och hälsade på. Dom bor nära där vi handlar så lätt att bara svänga in en sväng, mysigt !:)

Imorgon blir det gymet efter jag lämnat L på dagis. Hennes sista dag, sen är det sommarlov och till hösten byter hon till slavsta förskola ! Spännande :)

Hörs imorgon !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar