fredag 6 juni 2014

Fredagsmys ⭐️

God kväll på er !

Haft en jätte mysig dag med mina älskade !:)

Har bara umgåtts, lekt i lekparken, handlat mm. Så mysigt att få vara med hela familjen hela dagen lång !!!

Blev hemmagjord pizza till middag, lika mumsigt som vanligt !

Annars har det blivit en nyttig dag då det blir många restaurang besök denna helg !;)

Vägningsdag imorse och jag kan gladeligen säga att jag fortfarande står på samma vikt trots en del fusk förra veckan ! Är jag bara duktig i veckorna sp kan jag med gott samvete unna mig vad jag vill i helgerna utan att för den delen gå upp, skönt att veta det !!!:)

Ikväll har vi tittat på film... Wolf of Wall street, helt ok film lite lång bara ! Men Leo dicaprio var grym som vanligt ! Vilken skådis, han kan nog göra vilken roll som helst och vara grym !!!

Imorgon blir det en löp tur med familjen ( tar ungarna i nya vagnen ) måste börja dagen bra om vi ska goffa resten av helgen !;)

Ha en fortsatt trevlig kväll !!!

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar