lördag 7 juni 2014

Familjemys pĂ„ stan đŸ·

Hej vÀnner !

Har haft mysigaste dagen med min lilla familj !:)

Började morgonen med en löptur, tog ungarna i nya vagnen sÄ vi kunde springa tillsammans jag och mannen ! Var riktig hÀrligt och jag var skönt slut efterÄt !:)

Efter vi duschat och gjort oss klara drog vi ner pÄ stan för lördags lunch pÄ Forno, blev det gamla vanliga och det var lika gott som vanligt !;)

Efter lunchen tog vi en runda pÄ stan, hittade den finaste av finaste odd molly klÀnningen ! And guess what !!? Min fina, snÀlla, underbara man köpte den Ät mig !!! Hur glad blev inte jag, har tom lovat massage ikvÀll haha ! Men det Àr den vÀrd ;)

Tog ett glas rose pÄ terassen nÀr vi kom hem, men Àr lite blÄsigt idag sÄ blir nog inte sÄ mycket mera hÀng dÀr idag, tyvÀrr.

IkvÀll blir det ost & kex till middag, men vÀntar tills Vidar somnat för kvÀllen sÄ vi kan sitta lÀnge och njuta med ett glas vin !:)

Imorgon kommer pÀronen hem frÄn Florida... KÀnns som skit lÀnge sen vi sÄg dom !!!

NÀ nu kom Vidar Ä lukta skit sÄ dags för moderliga sysslor haha !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar