måndag 23 juni 2014

Viva la spain ❤️

Hej på er !

Ursäkta frånvaron men kan tycka att solande, badande och sangria är en giltig ursäkt !;)

Resan var jobbig som väntat, Vidar är ju inget fan av att sitta stilla och framförallt inte fastspänd så flygresan var ingen höjdare ! Han sov väl typ 45 min sen var det high life i 3 timmar, puh ! Å inte nog med det så kom inte min väskjävel !!! Stod sist kvar vid bandet och såg dumma ut och till sist fick vara bara inse att den inte kommer, suck ! Fick skriva rapport och bara det tog väl 40 min extra. Sen hämta ut bilen och iväg ! Var väl vid huset vid 22 tiden trötta och hungriga...

Men nu har vi äntligen kommit iordning och min väska är tillbaka !:) så nu njuter vi av 30 grader, sol och bad ! Hört att det är skit väder hemma så njuter så mycket det bara går !!!:)

Ikväll har vi varit in till Torrevieja stad och ätit å även tagit en sväng på tivolit ! Livis älskar det där stället, inga köer och hon får åka allt å länge ! Kan det bli bättre :)

Sitter nu på balkongen och njuter av kvällen med en öl ! Snart blir det kväller då jag blir så galet trött av värmen !

Blir stranden imorgon om vädret tillåter !;)

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar