onsdag 4 juni 2014

Onsdag mitt i veckan...

Jaha då har halva veckan redan gått och vi spurtar mot helg ! En helg full av festligheter !:)

Min kära man fyller år på måndag och det firar vi både söndag och måndag... På söndag kommer T's pappa ner och ska bjuda oss på restaurang, hur trevligt blir inte det !;) sen på själva födelsedagen har vi tänkt att gå ut och äta igen ! I vilka former får vi väl ta å se !;)

Sen blir det stan med hela familjen på lördag, var så sjukt länge sen vi var till Forno hela familjen å jag creavar lax pastan nått så fruktansvärt haha ! Blir mysigt, mina barns favvo sysselsättning sitta fina på restauranger, NOT !;) får väl ta lite lekparker och nån sväng till Leos också för att lugna vildarna haha !

Imorse var jag till gymet, körde crosstrainer och styrka. Brukar få in ungefär 8-9 maskiner och så kör jag 3*15 på dom. Sen är man rätt slut om man säger !;)

T är på jobbet och inventerar så jag och V var till Gränby centrum en sväng och letade present till T... Inte det lättaste till någon som har allt !!!! Hittade lite till mig själv istället haha ! Ett par sandaler och spetsshorts på hm ! Så jäkla glad att jag hittade shortsen äntligen ! Alla små storlekar har varit slut på alla hm. Men nu hängde ett par xs mitt framför ögonen på mig så hallå då bara måste jag köpa dom !!!;)

Lilla V sover så jag ska passa på att fixa lite här hemma, tvätten hänger ju inte sig självt precis !:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar