torsdag 5 juni 2014

Kvavt väder & gaddning !

Hej på er !

Lite trött idag, kunde fasiken inte somna igår !!! Tror jag somnade typ halv två, bara kröp i kroppen och så var det så varmt i vårt sovrum, gah !

Bra med träningsvärk idag, men det är skön värk och jag känner att träningen tog som den skulle !:)

Var upp till Gränby centrum, idag igen haha ! Letade efter en uv dräkt till Vidar. Känns som ett måste till Spanien ! Men hittade inget bra så har letat på nätet istället, såg även vagn jag är lite sugen på men som vanligt är T osäker... Kan inte bara jag få bestämma allt så skulle allt bli mycket bättre hehe !;)

Ska snart hämta Livia på dagis, sen tar vi helg ! Är ju nationaldagen imorgon men vi firar väl inte på något särskilt sätt. Ska ju inte vara så jätte bra väder annars hade det nog blivit en sväng ner på stan !

T ska fortsätta sin gaddning idag kl tre så blir jag och kidzen fram till middagen... Jag har ju också ett presentkort på tatuering som jag fick för typ två åt sedan. Har bara inte fått arslet ut vagnen så att säga !:) vill iaf ha ett L och ett V på handleden så ska väl ta och boka tid snart !

Hörs mer sen, måste dra nu !;)

Kram A



2 kommentarer:

  1. Eftersom rackartyg gått i kk så säljer de ut alla kläder (inkl uv dräkter) till halva priset.

    SvaraRadera
  2. Åh tack för tipset !!!:)

    SvaraRadera