lördag 21 mars 2015

Vinlunch, vänner, snö och magont !

god kväll vänner !

Denna helgen har bjudit både på det ena och det andra !:)

Igår kom jag hem efter en jobb natt i billund, lycklig som få eftersom detta var sista jobb passet innan vi åker till Thailand på tisdag !!!:)

Lämnade barnen på dagis och sen röjde jag av hemma, skönt att ha nystädat inför helgen.

Sen blev det den obligatoriska vin lunchen med min kära make på stan. Vi brukar köra en mys fredag tillsammans om vi båda är lediga ! Lite kvalitets tid tillsammans innan en helg med fokus på barnen !;)

Vi åt på steak i rådhusgallerian, som vanligt levererade dom mat med högsta betyg ! Om ni bor i Uppsala eller har vägarna förbi tests detta ställe ni kommer ej bli besvikna !:)

Hämtade barnen på dagis och sen åkte vi till leksaksaffären. Livis skulle få välja en leksak då hon varit så duktig med att somna i sin säng utan tjafs på kvällarna !:) även Vidar fick välja en liten sak, såklart blev det små bilar !;) fast han suktade nog mer efter vrålåket som han hittade ! Han ville aldrig gå därifrån haha.

På kvällen körde vi lite ost och kex å sen kom våra köra vänner Jill och Johan på besök ! Roligare människor får man leta efter och vi skrattade så vi fick ont i både magar och visdomständer haha !;)

På tal om ont i magen så blev denna lördagskväll inte alls som jag tänkt... Fick jätte ont i magen på em och har fortfarande lite känningar ! Jag åt fröknäcke och det är troligtvis det som startade det hela ! Jag har en jätte känslig mage och får lätt ont om jag äter saker som är svårsmälta. Inte roligt alls !:(

Dagen var bra iaf ! Var ut till ett par vänner för en pizza lunch och för att få se deras fina hus dom byggt !:) dom har även barn i samma ålder som oss så livis och deras dotter Ebba lekte för fullt och hade jätte kul !

Tack så mycket för idag fina ni och nästa gång får ni komma till oss !:)

Nu blir det sussa och hoppas jag vaknar smärt fri imorgon ! Då ska vi hälsa på älskade Anna och Melvin, måste få pussa lite innan vi drar !;)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar