lördag 7 mars 2015

Sweet saturday 💕

God morgon !

Hoppas ni sovit gott !?

SjÀlv stupade jag i sÀng efter lets dance proppmÀtt som vanligt !;) blev inget godis förbud som utlovat... BÄde jag och mannen kÀnner att det Àr ju faktiskt nÄgot man ser fram emot pÄ helgen och som tvÄ slitna smÄbarnsförÀldrar sÄ mÄste man ju fÄ unna sig lite !;) vi fÄr lÀgga till ett extra trÀningspass i veckan istÀllet helt enkelt ! Livet Àr för kort för att vara snÄl mot sig sjÀlv !;)

Idag vÀntar en heldag sjÀlv med kidsen. Tobbe jobbar till sju sÄ det blir till att roa dessa vildingar en hel lÄÄÄng dag ! Hade tÀnkt Äka till Leos men dÄ livia Àr lite orolig i magen och sprungit pÄ toa flera gÄnger sÄ vÄgar jag inte ! FÄr ta det imorgon istÀllet om hon kÀnner sig bÀttre...

TÀnkte iaf köra en favorit i repris frÄn förra helgen... Frukost picknick i Vidars rum !:) mycket uppskattat av dom bÄda och vÀldigt mysigt faktiskt !:)

Sen kommer nog mamma över en svÀng ocksÄ. Ska passa pÄ att rensa min garderob dÄ som Àr överfull ! Helt omöjligt att se vad jag har dÀr inne !;)

Ha en fin lördag vÀnner !;)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar