tisdag 17 mars 2015

Spring i benen.

hej på er !

Har just kommit in från en löptur i solen !:) det är något visst med vår och springa ute... Man blir lycklig helt enkelt !:) kände att jag hade jätte bra flås men så fick jag springa med håll halva rundan, typiskt ! Men grymt skönt nu efteråt såklart :)

Imorse var vi till BVC med Vidar, han har fått nått eksem under fötterna som kliar och inte vill gå bort. Nu har han även börjat utnyttja livia, han sträcker fram foten till henne och säger lia ( klia ) haha  ! Så söt !:)

Vi fick en starkare kortison salva som vi ska testa så får vi hoppas det blir bättre !

Idag har jag stand by till nio ikväll, ej blivit utringd än så hoppas på det bästa !;)

Jag och mannen tog en fika på boland city efter lämning sen var jag ner på stan en sväng för att hämta Vidars salva som endast fanns på Apoteket på stan. Passade på att ta en runda såklart !;) hittade så sjukt mycket fint på Gina tricot och hade kunnat handla halva butiken !;)

Idag om en vecka är vi på Arlanda på väg till Thailand !!!:) helt sjukt och känns så overkligt ! Ska bli så skönt med en vuxen vecka där vi enbart ska rå om varandra och vila ! Jag har redan packat haha !;)

Nä dags att hämta barn på dagis !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar