söndag 15 mars 2015

Sweet sunday.

god kväll fina ni !

Har just hoppat ner i sängen efter att ha ätit mig tok mätt på hemmagjord pizza !

Känner mig ganska trött efter helgens bravader så blir en rätt så tidig kväll så man är fit for fight för ett gym pass imorgon !:)

Denna vecka blir det sista rycket med mycket träning och bra kost innan vi åker till Thailand !;)
Man vill ju känna sig extra värd allt gott där nere i form av mat och dricka !;)
Men vi ska inte ligga på latsidan där heller utan en powerwalk varje morgon på stranden får det bli ! Sen ligger ju vårt hotell på ett jäkla berg så lär ju bli en del back träning haha !

Idag har min kusin Johanna varit här på lunch, vi har av olika anledningar haft otroligt lite kontakt dom senaste två åren men det ska det bli ändring på nu !:) glad att vi sågs idag vännen !!!

Idag har jag premiär använt mina vita jeans, det är något med vår och vita byxor !:)

Nä dags för bingen gott folk !

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar