tisdag 10 mars 2015

Tröttmössa.

God kväll vänner !

Fy vad trött jag är... Blev utkallad på min stand by imorse ! Kl 4.40 blev jag uppringd av jobbet, suck ! Flög Tammerfors bara så hemma igen vid halv elva, skönt att ha det gjort tidigt ändå så att man får resten av dagen ledig sen !

När jag kom hem så hoppade jag i träningskläderna direkt och stack till gymet. Det här är enda tillfället på gymet jag får till den här veckan så det var bara svepa en Celsius och pallra sig iväg !:) körde lite armar, axlar och mage. Blev även en sväng på crosstrainern men bara en kvart då jag känner lite i halsen...

Efter gymet blev det lunch på stan med mannen, åt en foccacia. Jätte länge sen jag åt det så den var sjukt god !:) sen blev det en sväng till affären innan barnen kom hem.

Helt sjukt vad det har blåst idag !:( trodde utemöblerna skulle blåsa av från terassen ett tag ! Hoppas det är lugnare imorgon då jag tänkte ta säsongens första löprunda ute !:)

Blir tidigt ikväll igen då jag börjar tidigt imorgon igen, ska till billund å sen har jag utbildning på crewrummet. Kommer vara helt slut efter den här veckans tidiga mornar, är verkligen ingen morgon pigg människa och tycker det är tortyr att gå upp så här tidigt !

Nä dags för lite fruktsallad till farmen !:)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar