söndag 15 mars 2015

Härlig lördag med massor av kärlek ❤️

Hej på er fina vänner !

Hoppas ni haft en fantastisk helg !?

Jag har haft det mer än underbart, så mycket kärlek och stora upplevelser !

Gårdagen började med ett passa zumba i vardagsrummet, så skönt att starta dagen med ett träningspass ! Speciellt då man visste vilket frosseri det skulle bli på kvällen !:)

Sen drog vi ner på stan för lite lördags tradition, lunch på forno ! Lyxpasta och vin som alltid !;)
Sen tog jag och livis en sväng till bolandcity för inköp av strumpbyxor till kvällens tillställning.

Åkte hem och satte mig på balkongen i solen med ett glas skumpa å bara njöt, älskade vår !!!
Mamma kom vid halv tre och då var det bara att sätta igång med piffet för att sen dra till Södertälje !

Å där gott folk väntade något som jag sent ska glömma !!! Jag kan nu läggs till turk bröllop på merit listan !;) det var våran kära vän Gullan som äntligen fick sin Fredrik !:) det var alltså kontrasternas kväll Turkiet/Norrland ! Å vilken fest, herregud säger jag bara ! Det var så pampigt så det inte går att beskriva utan jag får bjuda er på lite bilder istället !

Det var dans, mat, musik och så lite mera dans ! Otroligt häftig tillställning och trots att det var 350 pers bjudna så fick dom det ändå att kännas jätte personligt och dom gav alla en liten stund för grattis kramar och glädje tårar !

Ännu en gång, tack så hemsk mycket för att vi fick komma å dela er stora dag ! Önskar er ett lång och lyckligt äktenskap ! :)

Idag känner man sig lite trött men ändå pigg och glad ! Ännu en dag med sol och vår känslor i kroppen !

Hörs senare !

Kram A











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar