fredag 13 mars 2015

Träning, jobb & fredagsmys.

God kväll vänner !

Sitter uppkrupen i soffan med ett glas bubbel och lite godis å tittar på lets dance !:)
Så skönt med helg, denna vecka har det varit mycket jobb och tidiga mornar.

Idag har jag hunnit med mycket. Först var jag och Tobbe till gymet och tränade. Körde lite crosstrainer och sen armar och axlar ! Sen



åkte jag till kusin vitamin och fixade mina fransar och sen direkt till jobbet, puh !;) flög Åbo tur och retur så det var ganska snabbt avklarat !

När jag kom hem så myste vi lite med barnen och sen la vi Vidar vid sju. Sen har det blivit vin, ost och kex för hela slanten !:)

Har även bäddat rent i sängen då min underbara man hade köpt hem nya påslakan i en härligt vår rosa färg ! Pli på karln har jag haha !;)

Imorgon blir det mys med familjen på dagen, en tur till Stadsparken och sen en lunch på forno står på agendan !:)

Sen blir det hem och svira om till bröllopet jag och mamma ska på ! Fina Gullan som ska gifta sig !:)

Ha en fortsatt härlig kväll nu !:)

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar