tisdag 17 mars 2015

Ute i äppelparken.

god kväll vänner !

Sitter i soffan och har nyss ätit lite kvälls fruktsallad med kvarg och finn crisp, mums !

Har en timme kvar på min stand by så känns som att jag har klarat mig idag, skönt ! Imorgon är jag dessutom ledig så en riktig lyx vecka så här innan Thailand !:)

Idag efter dagis så gick vi en sväng till vår lekpark äppelparken. Den byggdes i höstas och är jätte mysig. Vi ser nästan dit också så perfekt för barnen att ha nära sen när dom får gå dit själva !:)
Skönt att slå ihjäl lite tid också innan middagen också då barnen ofta är ganska trötta och griniga innan dom fått mat i sig !;)

Gjorde spagetti och köttfärssås och Vidar åt jätte bra, livis gillar inte den maträtten... Hon måste vara den enda ungen i världshistorien !?

Själv åt jag gröt för hundrade gången dom senaste veckan haha. Men det är ju så gott !!!

Imorgon blir det gymet och sen har jag ett dygn att klara mig själv då t ska till Stockholm med jobbet över natten !:( aja ska väl klara en natt utan mitt ❤️

Ha en fortsatt fin kväll !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar