torsdag 5 mars 2015

Guess who's back, back again !;)

hej fina vänner !

Är så tacksam över er som fortsätter att titta in trots uselt bloggande av moi !!!

Men nu har jag äntligen införskaffat mig en ny telefon, iPhone 6 men en fungerande kamera !!!;) så nu jäklar ska jag bomba er med inlägg, eller nått !;)

Vad har hänt då på senaste tiden... Jo vi jobbar, tränar tar hand om barn och andra vardagliga saker ! Har dock fått till både en och två mys dagar med min kära make ! Vi var bla till Stockholm förra fredagen för en shoppingdag och lunch på Tures ! Shoppade lite på favvo butiken zara som för övrigt öppnar butik i Uppsala nu till hösten wiiiiie !!!:)

Tänkte ha en av klänningarna jag köpte på mig imorgon då det är dags för mys fredag med mannen och lunch på stan, visar den imorgon !

Idag har jag jobbat, flög Tammerfors tur och retur så var hemma redan till tio, skönt ! Men kommer nog vara lagom trött ikväll då jag gick upp kl. Fem !!!

Sen har jag ju självklart varit och snussat på mitt gudbarn också !:) sötaste Melvin vill bara käka upp honom !!!❤️

Nä dags att plocka upp barnen ur badet !

Hörs imorgon igen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar