onsdag 11 mars 2015

Årets första löptur.

god kväll vänner !

Sitter just nu i soffan och slö tittar på farmen. Har ätit en riskaka och druckit en smoothie, så gott !:)

Idag har jag jobbat, ännu en tidig morgon. Flög billund tur & retur sen en kurs på vår hjärtstartare som vi har ombord. Var klar vid ett och då var jag vrålhungrig eftersom frukosten intogs rätt tidigt imorse ! Åt med en kollega på sky city, väldigt trevligt ! Inte ofta vi får chansen att umgås då vi mest springer om varandra på crewrummet !

När jag kom hem så kastade jag mig i träningskläderna och drog ut på en löptur. Var så underbart härligt att springa ute i solen. Kände att jag fick sån grym energi och jag bara flög fram !:)

Idag har vi även haft några gubbar här hemma som har satt upp en mega stor markis på vår terass. Blev verkligen jätte bra och jag kunde inte hålla mig utan drog fram alla utemöbler och möblerade !:) så nu får det inte komma någon mer snö, tack !!!

Nu på kvällen har min kusin och kille varit här på en fika. Ska träffa henne även på fredag då hon ska fixa mina fransar innan bröllopet på lördag som jag och mamma ska gå på ! Skönt också att slippa smink i Thailand ! By the way 12 dagar kvar nu innan vi åker !!!;)

Snart blir det sängdags då jag har min sista tidiga morgon imorrn ! Gud så skönt det ska bli att slippa gå upp kl. Fem varje jäkla morgon ! ;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar