torsdag 12 mars 2015

Jobbe å jobbe !

Ja det känns som det enda jag gör just nu ! Men imorgon är sista flygningen för denna vecka sen tar jag helg !:) först ska jag till kusin vitamin och göra fransarna !:) har gjort fransar förut, men är så sjukt dålig på att hålla det snyggt. Är gärna där och pillar å drar bort en frans lite då och då. Men denna gången ska dom få sitta utan att jag förstör dom !;)

Idag har jag jobbat hela dagen gick upp vid sex och var hemma vid halv sex på kvällen, känner mig rätt mör just nu ! Ska bli skönt att inte behöva gå upp i ottan imorgon :)

Hade en lång rast mellan flygningarna idag så min underbara man kom ut till Arlanda och åt lunch med mig !:) min fina fina älskling vad skulle jag göra utan honom !? Älskar dig babe !

Smet in på tax freen idag... Skulle jag inte ha gjort !!! Kunde inte låta bli att köpa Malene Birger scarfen, gah ! Jag är hopplös, hittar jag något jag verkligen vill ha så kan jag inte släppa det förrän jag köpt den ! Men nu är jag komplett med väska, scarf och mobil skal ! :) skulle ju iofs vara snyggt med plånboken och sminkväskan också hihi !;)

Underbart väder idag ! Man får verkligen såå mycket energi av solen och det underbara vädret ! Har bara suttit efter serveringen längst bak i kabinen och njutit av utsikten och värmen från solen i ansiktet ! Älskar den här tiden på året då man känner ljuset i tunneln och att veta att man har den bästa tiden framför sig !:)

Nu ska jag äta vindruvor och slappa i soffan ! Hörs imorgon vänner :)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar