onsdag 18 mars 2015

Härlig dag !

god kväll vänner !

Ännu en helt underbar dag med sol och värme !:) bäst att passa på då det skulle bli kallt till helgen, burr ! Men känns som att jag inte bryr mig sådär jätte mycket då vi på tisdag sitter på ett plan till THAILAND !!!!! Ville bara berätta det igen hehe !;)

Idag har jag varit och tränat, körde mest styrka och sen 15 min på crosstrainern. Passade även på att sola lite så att man slipper vara genomskinlig på stranden nästa vecka !

Efter lunchen som bestod av kesoplättar så åkte jag och Matilda till Gränby centrum. Gick och strosade lite, köpte en smoothie å satte oss i solen och bara njöt ! Innan vi hämtade barnen så passade vi på att ta en kaffe på vår terass, så himla skönt där nu när solen ligger på ! Älskar vår terass och kommer att spendera massor av tid där nu i vår/sommar !

Efter hämtning på dagis hängde vi i lekparken en stund tills det var dags för middag. Skönt att passa på att vara ute så länge det bara går innan solen går ner och det blir lite ruggigt !

Bjuder på två bilder på världens gladaste vidis ! Han var en solstråle imorse fram tills dess att det var dags för påklädnad av ytterkläder, hmm...

Imorgon blir det nog en powerwalk längs vattnet ute vid skaris, har tränat tre dagar i rad nu så känner att det blir skönt med en prommis imorgon bara !:)

Ha en fortsatt fin kväll !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar