fredag 6 mars 2015

OMG it's finally mine !!!

Hej fina vänner !

Vilken underbar dag detta har varit... Först var jag och mannen till gymet efter lämnat på dagis sen så åkte vi hem och då överraskar min fina man mig med ett paket !:) å gissa om jag blev glad och förvånad när jag öppnade och insåg att det var min drömväska som låg där !!!

Jag tycker Malene Birger gör så sjukt fina saker och nu fattas bara sjalen så är min samling komplett till våren !;)

Lunchen intogs på stan, blev en super god räkmacka. Sen gick vi å strosade lite i affärer och jag hittade äntligen rätt storlek i ett par kavajbyxor som jag har velat ha ! Köpte hela sättet så nu kommer jag vara snyggast på uteserveringen i vår/sommar !;)

Nu blir det mys med lilla familjen ! Tänkte göra hemmagjord pizza till lets dance :)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar