måndag 20 april 2015

Vår !!!

god kväll fina läsare !

Vilket fantastiskt väder vi haft idag :) satt ute på terassen nu på kvällen i bara shorts och tittade på solnedgången, vilken lycka !!! Äntligen får man lite riktiga vår feelings !

Även gårdagen bjöd på förhållandevis bra väder och vi hängde hos mamma och pappa på deras altan hela dagen. Drack vin, grillade och pratade ! :) så skönt för barnen att slippa bylsa på sig en massa kläder utan kan gå ut i bara tröja och jumpadojor !:)

Mamma och jag smidde även planer på en liten resa som vi ska göra helgen 1 maj till 4 maj !;)

Vi ska nämligen testa mina ID biljetter för första gången ! Jag har genom jobbet avtal med rätt många bolag att flyga billigare på stand by biljetter !!!:)

Vi ska satsa på att åka med 16.10 flighten till Nice ! Vi har fått det stället rekommenderat av vänner och det låter helt fantastiskt !

Åh så mysigt det ska bli ! Mamma och jag på en uteservering i nån mysig gränd pratandes om livet obehindrat i tre dagar !:)

Imorgon ska jag ta en löp runda på morgonen sen ska jag till frisören för att klippa lugg !!!! Hoppas jag blir nöjd, sjukt nervös !;)

Sov gott !

Kram A







2 kommentarer:

  1. Så roligt med Nice! Har också hört en massa bra, hoppas ni får det underbart!! Måste ses snart!

    SvaraRadera
  2. Nice är fantastiskt! Ni kommer gilla det! Ett tips är att ta tåget över dagen också till Monaco! Det går fort och så får ni beblanda er med diverse kändisar! Och det går ännu snabbare att ta tåget till Cannes, också fantastiskt! Kramkram

    SvaraRadera