tisdag 21 april 2015

Nu var det klippt :)

God kväll vänner !

Ännu en härlig dag med sol i Uppsala !:)
Började morgonen med en skön powerwalk med maken !

Så härligt att få umgås och prata om livet med min älskade mitt på blanka dagen en tisdag !;)

Efter det var det dags att bege sig till bellbox och dagens lugg klipp !;)
Lite nervigt men frisören var grym och jag blev jätte nöjd även om det tar ett tag att vänja sig och få till frisyren !

Lunchade sen med mannen på Gränby centrum, sushi blev det ! Gott men tyvärr fick jag lite ont i magen efteråt !:( hatar min känsliga mage !!!

Sen har det varit bikini läge på terassen hela eftermiddagen ! Helt underbart varmt och skönt :)
Låg där och lyssnade på poddar tills det var dags för hämtning av barn. Lyssnade på Tilde Fröling och Carin Da Silvas podd, alltså Gud så bra och roliga dom är ? Tips !:)

Efter dagis har vi hängt i lekparken och så fick vi ta en panik tur till baby proffsen då jag glömt Vidars dingla ( snuttefilt ) på dagis ! Han kan inte sova utan den så det var bara köpa en till !;)

Har även firar in kvällen, våren och luggen med ett glas vin ! Because i'm worth it !;)

Kram A




2 kommentarer:

  1. Måste bara få fråga men får man lämna barnen på förskolan om man är ledig? Ska snart själv söka förskola till min dotter och håller på att lära mig lite. Fint det blev med lugg :)

    SvaraRadera
  2. Hej ! Jag har en vän som jobbar på förskola och hon har sagt att fr.o.m. I år har dom tagit bort regeln som gäller att man inte får lämna sitt barn på förskolan när man själv är ledig ! Sen vet jag att vissa förskolor är petigare än andra med inlämnande av schema etc !
    Själv anser jag att mina barn behöver rutiner och mitt jobb schema är så pass oregelbundet att dom skulle bli helt förvirrade om dom skulle vara lediga så fort jag jobbar !;) dessutom jobbar jag både helger och nätter och då är dom ju gemma med T så det går nog jämt ut det där ! Tack, är super nöjd !:)

    SvaraRadera