måndag 27 april 2015

Ledig måndag ☀️

Hej vänner !

Sorry för dålig uppdatering men jag har haft jobb helg och massor att göra !;)

I fredags jobbade jag till två sen blev det grillning med familjen och soffmys framför lets dance finalen ! Sen på lördag hade jag stand by men klarade mig från jobb :) så hängde med familjen hela dagen, lunch på forno och besök av Jill och Johan på kvällen !

Vi åt ost & kex och drack lite rosé ;) älskar verkligen dessa vänner ! Dom är kopior av oss och vi har så jäkla kul ihop !:)

Igår jobbade jag hela dagen och var inte hemma förrän vid tio på kvällen ! Tobbe jobbade också så farmor var barnvakt för första gången !:) det gick jätte bra och barnen älskar henne !

Idag är jag ledig och barnen är hemma med mig då dom är tok förkylda ! Jag började morgonen med en löp tur, gick faktiskt över förväntan och det var så härligt att springa i vår solen !:)

Efter lunch tog jag barnen ner till Stadsparken för lite lekparkshäng. Dom var pigga trots förkylningen så kände att dom behövde komma ut en sväng ! Nu ligger Vidar och sover och livis tittar på paddan. Tror att livis får vara hemma imorgon också då hon känns mest hängig just nu !

Längtar så mycket till på fredag när mamma och jag åker till nice !:) å ännu roligare är att min moster och kusin har beslutat sig för att följa med ! En riktig girl weekend alltså !:) det har vi inte haft sen Rhodos när jag var typ 14 haha !;)

Hörs snart igen !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar