fredag 10 april 2015

TGIF

hej vänner !

Skönt med helg, jag är ledig idag och imorgon sen jobbar jag söndag men det känns ok skulle ändå regna ! Då kan T ta ungarna till Leos själv hehe !;)

Idag har båda barnen varit på dagis, skönt då jag hann med både träning, vin lunch och storhandling inför helgen !;)

Har även varit en sväng till Gränby centrum och där hittade jag två perfekta byxor. Ett par vida "orm mönstrade" sladdris byxor och ett par vita jeans som satt som ett smäck !:)

Tobbe jobbar ikväll så jag och Vidar har varit en sväng i lekparken och sen myst hemma. Livis åkte upp till Orsa i helgen och kommer hem på söndag. Längtar tills mormor och morfar flyttar husvagnen till sommar platsen och vi kan åka dit hela familjen å mysa !

Nu blir det vin i soffan och lets dance i väntan på mannen !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar