torsdag 30 april 2015

Valborg !

Hej vänner !

Hoppas ni är på något trevligt valborgsfirande eller bara ligger hemma i sängen som jag själv och har det gött !:)

Idag har jag vabbat med livis som har varit dålig hela veckan även brorsan fick vara hemma då snoret rinner konstant, suck ! Har även själv känt mig konstig i kroppen... Fryssen, trött och allmänt hängig ! Så det var skönt med en hemma dag att kurera sig !

Största utflykten idag var till burger king för att utfodra dom små i familjen !;)

Imorgon hoppas vi på nya krafter då jag, mamma, moster och kusin drar till nice för en tjej weekend !!! Gud så kul det ska bli !:)

Upp hyfsat tidigt imorgon och packa det sista, duscha mm ! Vi äter lucnh ute på Arlanda och sen blir det taxfree å vin innan boarding ! Jag har redan checkat in hemifrån och vi har fått platser redan, skönt att det var gott om plats ner. Men sen ska vi hem också, gulp !;)

Nä dags att Nanna kudden gott folk !;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar