fredag 17 april 2015

Fredagsmys !

Hej vänner !

Hoppas ni haft en bra dag och att ni håller på att förbereda inför fredagsmyset !:)

Jag ska snart lägga Vidar och sätta mig i soffan med livis ! Ett glas vin, lite dip med grönsaker och lets dance sen är kvällen räddad !

Tobbe är i Stockholm i helgen på SM finalen i innebandy så jag och barnen har helgen för oss själva !;)

Imorgon ska vi åka ut till min kusin med familj, äta lite lunch och förhoppningsvis kan vi vara ute om vädret tillåter !:)

Idag har jag varit till gymet, lite segt då det har varit mycket jobb denna vecka med många tidiga mornar. Men jag tog mig igenom det och man känner sig alltid piggare efteråt !:)

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag... Tig en sväng till Gränby centrum och bokade tid till på tisdag ! Då skall det bli lugg igen !;) har lite ångest men jag tror det kommer att bli kanon ! Inte lika snygg som denna kvinna men nästan hehe !



Ikväll har jag ätit räkmackor ! Inte jätte roligt att laga mat när man är själv... Men med ett glas vitt så var detta en toppen middag !;)

Nä dags för fredagsmys med kidsen !:)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar