lördag 18 april 2015

Härlig lördag med släkten ❤️

Hej vänner !

Hoppas ni har en fin lördag !?

Jag har just slängt ner Vidar i sängen för en tupplur, lite senare än vanligt men vi har varit iväg så blev så idag !:)

Idag har vi hängt först hemma hos min kusin med familj och sen blev vi bjudna på lite grillat hemma hos moster ! Livia har lekt med syssling Siv och Vidar har röjt på deras tomt. Finns nog inga som har fixat så mycket på deras tomt för barn som dom haha ! Det är studsmatta, gungor, lekstuga och sandlåda bla ! Barnen älskar att vara där !:)

Vi satt i solen och njöt av det fina vädret, å ännu bättre ska det bli nästa vecka ! Härligt :)

Nu blir det mys i soffan och innebandy finalen på tv'n i bakgrunden. Kanske ser min älskling på läktarn !;)

Ikväll blir det mys med barnen här hemma ! Ost och kex med ett glas vin ska jag unna mig ikväll när Vidar somnat !;)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar