söndag 5 april 2015

Påskdagen.

God kväll vänner !

Nu har jag slagit ner rumpan i soffan efter en mysig och sen middag med maken !:) blev lite ost och kex. Mätt som en plätt nu och jag har redan borstat tänderna så att jag inte ska kunna trycka i mig något mer onyttigt nu haha !;) är så sjukt less på goffandet nu och längtar till gym och nyttig vardag !!!

Idag har vi tagit sovmorgon ( tack barnen ) och sen har vi varit en sväng på Gränby centrum. Shoppade lite på Lindex där jag hade en bonuscheck på 600 kr !;) blev en randig kjol och en ny bikini. Bikinin var skit snygg och det var synd att jag hittade den efter Thailand ! Men men det kommer ju en sommar också !:)

Blev även ett par super läckra army byxor från hm. Lite glattigt material så blir snyggt till ett par heels och en kavaj ! Tror jag ska ha det på onsdag när jag ska ner på stan för ett glas vin med kusin vitamin !:)

Har även haft Anna och Melvin här på påsk lunch. Så mysigt :) Lill prinsen växer så att det knakar !❤️

Nä nu blir det mys med familjen i soffan och imorgon är det dags för jobb igen ! Ronneby tur & retur :)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar