måndag 13 april 2015

Ny vecka...

Hej vänner !

Jaha då var det ny vecka igen ! Veckorna går så fort, kan inte fatta att det på onsdag är TRE veckor sen vi kom hem från Thailand !!! Buhu...:(

Tur att våren och sommaren ligger framför oss så vi har mycket att se fram emot !;)

Igår jobbade jag hela långa dagen och var inte hemma förrän tio på kvällen. Hade dock en väldigt trevlig dag med mycket skratt ! Tur att man har så bra jobbarkompisar som förgyller ens arbetsdagar ! :)

Imorse var jag och T till gymet efter dagislämningen. Körde mycket axlar och armar med lite kondition på crosstrainern på slutet. Mycket skönt att komma igång efter helgens gottigheter!;)

Annars har jag inte gjort många knop idag, ätit lunch med min kära make innan han for till jobbet och kikat lite i affärer ( som vanligt hehe ) !;)
Laddar inför en kortnatt ikväll, kör Vasa ! Checkar inte in förrän 21.30, segt ! Längtar redan tills jag kommer hem imorgon bitti och får gå å lägga mig igen haha !

Längtar så tills på onsdag ! Då ska jag och bästis på dejt !:) vår första sitta själv och dricka vin kväll sen hon blev mamma ( och jag gudmor ;) ) ska bli hur mysigt som helst !!!

Snart dags att hämta kidsen på dagis !

Hörs imorgon !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar