fredag 23 januari 2015

Hopplöshet...

hej på er !

Hoppas ni har en fin fredag och har mycket roligt att se fram emot i helgen !?:)

Här har helgens planer krasat då jag ligger med en sjuk dotter i sängen !:( hon har hög feber och ont i magen, tycker så synd om henne då hon hade ett roligt kalas hon skulle ha gått på imorgon...

Själv fick man vabba idag efter att ha själv varit sjuk tidigare i veckan, dom på jobbet är nog överlyckliga, not !!!:(

Får nästan för mig att det vilar nån slags förbannelse över oss just nu... Är det inte sjukdomar så är det förseningar och teknik på jobbet eller vattenlekage i badrum/kök gah !!!

Tur att man har Thailand att drömma om och se fram emot !

Har inte haft så mycket mer att göra idag än att ligga brevid min dotter till element och kolla inspirationsbilder på Pinterest  !;) Gud så jag längtar efter bruna ben, jeansshorts och färgglada bikinis !

Nu ska jag fundera ut vad som ska lagas till middag, jätte pepp verkligen !;(

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar