måndag 5 januari 2015

Gym ✔️

Hej på er !

Idag är den stora dagen, dagen då jag ska bli fit igen !;)

Var till gymet imorse efter jag lämnat ungarna på dagis. Som by the way var underbart efter en månad hemma tillsammans ! Kände att vi började gå varandra lite på nerverna. Fick känslan av att ungarna kände likadant då Vidar bara kutade in utan att ens titta på mig ! Han som brukar gråta när man lämnar honom !?;)

Hur som helst åkte jag och Matilda ( livias kompis mamma ) till my training. Laddade till tusen, nu jäklar ska vi bli starka och snugga till beach 2015 !:)

Började med att värma upp på crosstrainern i 20 min, kunde knappt andas efteråt !;) sen körde jag styrka, lite armar och axlar fick det bli idag. Sen upp på löpbandet och körde 15 min jogging. Sen visade jag Matilda lite övningar på maskinerna så hon inte använt dom så mycket.

Sen var vi slut som människor kan jag säga, fy fan va skönt att vara igång igen !

Resten av dagen har spenderats med att handla mat, strosa på Gränby och nu sitter jag med två träningstidningar och ska bli ännu mer peppad !:)

Har stand by idag till kl 5. Ser än så länge ut som att jag klarar mig men man kan aldrig vara säker förrän klockan slår fem !:)

Efter jag hämtat kidzen på dagis så åker vi ut till mamma och pappa. Livia ska sova där då dom är lediga från dagis imorgon. Vem kom på skiten trettondagsafton !;)

Hörs imorgon vänner !

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar