söndag 4 januari 2015

Kollidalt silver.

Hej vänner !

Hoppas ni mår bra !?

Här har vi just ätit lunch, fick steka på nya köttbullar två gånger då barnen tydligen var väldigt hungriga !:)

Själv åt jag avokado macka, började ju mitt nya liv idag ;) åt äggvitor imorse och känner mig riktigt taggad nu att bli lite hälsosammare igen !

Imorgon tänkte jag låsa upp mitt gymkort och kicka igång träningen för 2015 :) måste ju komma i bikinin till Thailand i vår !;)

Saknar faktiskt löpningen grymt mycket och är så arg på mig själv att jag har varit så lat att jag sumpat min kondis, gissar att jag inte ens pallar 5 km längre !?

Idag har jag även beställt silver vatten. Har fått tips om detta av livias förskolekompis föräldrar. Dom tycker deras immunförsvar har stärkts och dom har inte åkt på några kräksjukor etc trots att det gått på dagis ! Värt att prova iaf ;)

Idag kommer mamma och pappa hem från Orsa så blir en sväng dit efter Vidar sovit middag !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar