lördag 10 januari 2015

Sweet saturday ❄️

Hej vänner !

Hoppas ni mår bra och att ni fått en fin start på helgen !?

Jag älskar verkligen lördagar ! Sova ut, gå i pyjamas halva dagen och äta frukost framför Nyhetsmorgon !;) självklart låter detta mer harmoniskt än vad det brukar vara med två barn som inte är lika sugna på en lugn och fridfull morgon som jag själv !;)

Idag har vi varit till Forno för lunch och sen även till rusta för lite påfyllnaden av rengöringsmedel ( superkul, verkligen ;) ) tig även en runda på Kappahl där jag hittade en jätte fin jacka ! Har letat efter den här typen av jacka ett tag men inte hittat någon som fallit mig i smaken. Så glad man blir när man faktiskt för en gångs skull fyndar något på rean som är vettigt ! Sen att det var först halva priset och sen att jag hade ytterligare 30 % på rean sms gjorde ju inte saken sämre !:) den hade kostat 900 kr och jag fick betala knappt 300 spänn !!!:) HAPPY !

Idag slutar Tobbe runt fyra, så skönt att han kommer hem i tid så vi hinner umgås den här helgen ! Har varit sjukt lite av den varan på senaste tiden. Tobbe som jobbat skiten ur sig på Storvreta cupen och jag som haft mycket teknik och förseningar på jobbet !:( men nu så borde det lugna ner sig lite hoppas jag !:)

Sitter och tittar på resor för oss i slutet av mars. Vi har tänkt att åka 8 dagar någonstans utan barnen. Lite ångest men vi behöver verkligen komma iväg och ladda batterierna å det hör man inte med barn !;)

Dom har ju världens bästa mormor och morfar så vet ju att dom kommer ha det toppen här hemma !!!

Vi har dock inte bestämt vart än, beror lite på vad som finns ! Antingen åker vi på mina id biljetter eller så tar vi en sista min. Får se vad som blir billigast !:)

Har ni tips på andra fantastiska resmål so hit me !;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar