söndag 18 januari 2015

Thailand ☀️

Hej vänner !

Hoppas ni haft en härlig helg !?

Själv har jag haft det fullt upp i veckan med jobb, träning, barn etc ! Så denna helg har gått i vilans tecken. Igår kände jag mig även lite halv risig, trodde jag skulle ligga sjuk idag men det verkar ha försvunnit, thank god !!! Har inte tid att vara sjuk just nu !;)

En helt galet rolig sak vi gjort i helgen är iaf att vi bokat en resa till Thailand i slutet av mars !:)
Kommer att bo på Avista resort & spa på kata beach Phuket ! 8 dagar med sol, bad och god mat ! Gud så jag längtar !:)

Så nu är det jag som lägger på ett kol med träning och kost ! Även om jag är smal och absolut inte vill gå ner något mer i vikt så behöver jag strama åt lite här och där ! ;) tänker köra plankan och squats varje dag nu tills vi åker ! Sen ska jag få till minst 2-3 dagar på gymet i veckan.
Tänkte även dra ner drastiskt på sockret, nu har jag igen överdrivet intaget på helgerna, hmm...

Idag har T jobbat och livis är i Orsa med mormor och morfar s jag och Vidar har haft kvalitetstid !:)

Vi har faktiskt haft riktigt mysigt och inte ett enda utbrott från min kära son !;)
Han har nämligen kommit in i nån slags för tidig tvåårs trots... Igår fick han psykbryt typ hundra gånger och skrek som en stucken gris så fort han inte fick sin vilja igenom !

Nä dags att hoppa in i duschen och göra iordning sig för morgondagens jobb. Ska linetraina och checka en värdinna på Östersunds slingan !

Ha en fortsatt fin kväll nu !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar