fredag 9 januari 2015

Working girl !

Happy friday people !!!:)

Sorry att jag inte hört av mig på ett par dagar. Jag har varit i Trollhättan på instruktörs möte och sen har jag jobbat idag !

Vi hade jätte trevligt i Trollhättan med instruktörer från dom första baser vi har i Sverige. Vi hade möten, gruppträning på hotellets gym och gemensam middag. Väldigt trevligt !:)

Fick till två träningstillfällen på hotellet, först hade vi gemensam cirkelträning med tränare på onsdag kväll ( sjukt roligt ) och sen gick jag upp tidigare på torsdag morgon för att köra lite löpning och några övningar. Jätte skönt att få in lite träning trots jobb då jag annars inte hade fått in så mycket träning denna vecka !:)

Igår hade vi dock sjuk otur när vi skulle hem... Fick teknik när vi skulle lyfta på Trollhättans flygplats ! Vi blev efter nån timme körda med buss till Landvetter där vi fick ta en Malmö Aviation kärra till Bromma, grr ! Har sån jäkla otur nu för tiden :( var hemma vid halv tio istället för som tänkt halv sex ! Sen upp imorse och dra iväg till arlanda för jobb.

Flög bara Oulo fram och tillbaka så det gick fort och var hemma till tre igen !:) hämtade barnen och åkte hem för fredagsmys !:)

Här har vi nu placerat rumpan i soffan med lite vin i glaset ( livis Festis ;) ) Vidar sover redan då han inte sovit på dagis idag.

Hoppas ni får en fin helg vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar