fredag 2 januari 2015

2015 ⭐️

God fortsättning på er kära läsare !

Hoppas ni har haft en fantastisk jul och ett roligt nyårsfirande !?

Vi har haft en ganska bra jul dock insjuknade hela familjen i den fruktade vinterkräksjukan veckan innan jul !:( detta resulterade såklart i att julstämningen inte var på topp... Var sjukt osugen på allt vad  julmat innefattar och åt nästan ingenting ! På självaste julafton var det även mammas tur så det var bara att skjutsa hem dom och julen kändes ganska avslagen tyvärr !:(

På nyår kom våra vänner Jill och Johan över på middag. Det var väldigt trevligt och lyckat !:) körde trerätters och satt å pratade långt in på natten. Var väldigt länge sen vi sågs mer än på gymet där Jill är pt så det var väldigt roligt att bara sitta ner och umgås över ett par glas vin !;)

Just nu har Storvreta cupen dragit igång igen så är gräsänka ända tills tisdag kväll nu !:( sjukt tråkigt och jag längtar tills dagis drar igång igen då kidzen kryper på väggarna efter ett lång lov plus en hel del sjukdomar... Både dom och jag behöver nog lite time off från varandra snart !;)

Idag har vi ätit lunch på stan och på eftermiddagen kommer livias kompis Milia på besök för lek & bus ! Var på Leos igår med deras familj och ungarna var vilda som djur ! Dom behövde verkligen springa av sig !!!:)

Ska försöka bli lite duktigare på uppdateringar nu ( kan inte lova något ;) ) är så galet tacksam för er som fortfarande tittar in lite då och då !:)

Ha en fortsatt trevlig helg !

Kram A







2 kommentarer:

  1. Provade att kommentera igår men den verkar ha kommit bort så jag provar igen!;)
    Måste bara säga att din blogg och du inspirerar och sprider otroligt mkt motivation, iaf för mig!:)
    Hoppas att du fortsätter blogga!!
    Jag har precis börjat min viktväktarresa efter andra graviditeten:)
    Har du några tips för en "nybörjare"?;)

    Fortsätt vara den du är och kör på, tycker du verkar vara en supergo tjej!
    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket Sofie !:)
    Detta gör att man blir väldigt inspirerad att fortsätta blogga !!!
    Mitt tips är att vara väldigt konsekvent i början. Inget fusk på helger och dylikt för då är det lätt att falla dit igen ! Känner det nu när jag nått mitt mål och är lite mindre strikt vad himla lätt det är att trilla ner i godis träsket på helgerna. Sen är planering A & O, se till att aldrig få blodsocker fall utan ät ofta men lite ! Frukt har varit min räddning då det är svårt när man jobbar inom flyget att planera sina måltider !:)
    Stort lycka till och hoppas min blogg kan fortsätta inspirera dig ;) hör gärna av dig om du vill fråga något mer !!!
    Kram angelica

    SvaraRadera