lördag 3 januari 2015

Lovely...

med sol !!! Suger in varenda sol stråle idag. Fyller på d vitamin depåerna så att man ska överleva vintern !:)

Idag vaknade vi vid halv tio, har världens snällaste barn som gillar att sova precis lika mycket som sin mamma ;)

Åt frukost i lugn och ro och titta på Nyhetsmorgon det är en perfekt lördagsmorgon enligt mig !

Efter morgon myset åkte vi till eurostop en sväng, världens tröttaste galleria men dom har en liten lekplats så passade på att rasta barnen lite !;) sen blev det donken lunch.

Nu är vi hemma igen då Vidar sover middag vid två tiden, själv har jag lagt mig i sängen med ett glas bubbel och en bok !:) tänkte börja på " 438 dagar " av Johan Persson och Martin schibbye. Fick den i julklapp av Anna och hon sa att den var klart läsvärd.

Blir nog en sväng till allianshallen sen på kvällen så Vidar får titta på lite innebandy och jag får pussa på min man !;) sen ska jag nog unna mig något sista gått ikväll, ost & kex å lite godis kanske !;) från måndag är det socker förbud och gym dags igen !

Har sån sjuk motivation igen med träningen ! Jag behövde nog en paus för att inse hur bra jag mår av att träna och sen så märker jag rätt snabbt att magen börjar dallra och arslet hänger mer än vanligt å då är det fan dags att göra något hehe !

Ha en fin lördag vänner !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar