tisdag 6 januari 2015

Trettondagen ⭐️

God kväll vänner !

Sista jul helgdagen idag och det känns riktigt skönt ! Nu lämnar vi detta och går vidare med ett nytt år, nya mål och möjligheter !:)

Känner på mig att detta året kommer att bli bra ! Jag och mannen har två resor inbokade bla. Thailand nu i mars !:) sen känner vi båda att vi trivs sjukt bra i vår lägenhet och vi båda har jobb vi trivs med och utvecklas i ! Så länge vi får ha hälsan i behåll och att vi fortsätter att vara så kära och lyckliga som vi är nu så kommer det bli ett super duper år !;)

Idag har Livia varit hos en kompis och lekt. Jag och Vidar tog en lugn förmiddag och sen en sväng till Gränby centrum. Lunchade lite med mamma där och köpte en försenad julklapp till min mormor och morfar.

På eftermiddagen var vi bjudna till mamma och pappa på middag där även min farmor och mormor p morfar var med. Mysigt och kul att träffa gamlingarna !;)

Idag har jag sjuk träningsvärk, men oj så skönt det känns att kroppen fick sig en genomkörare och är ur sin koma ;)

Imorgon åker jag till Trollhättan på instruktörs möte. Vi är ett gäng från arlanda som åker ner så det ska bli jätte skoj. Blir lite möten, aktiviteter och en gemensam middag på kvällen. Mycket trevligt !:)

Ha en fin kväll nu vänner !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar