söndag 8 februari 2015

Är det över nu ?

hej vänner.

Fy vilken urusel blogg kompis jag är !:(

Men vi har verkligen inte haft några roliga veckor på senaste tiden !

Hela familjen har gått igenom influensan så vi har mest legat inne och försökt överleva dagen...
Inte lätt att vara dålig själv och sen dessutom behöva ta hand om två sjuka, griniga och uttråkade barn !

Nu ser det iaf äntligen ut som att det har vänt, barnen är tillbaka på förskolan jag ska jobba första passet imorgon på nästan två veckor och så ska jag äntligen ta mig till gymet igen !!!:)

Är det något man inser när man är sjuk är hur mycket man faktiskt uppskattar vardagen och att man blir skvatt galen utan rutiner, träning och FÖRSKOLAN !;)

I helgen ställde min kära föräldrar upp som barnvakt så jag och mannen skulle få vila upp oss lite och rå om varandra ! Så tacksam för det och vi hade det jätte mysigt !

Gick till tzatziki och åt lite grekisk mat och sen gick vi hem å åt godis ! Ja vi sket liksom lite i vårt godis förbud denna helgen !;) det var vi värda efter allt skit !

Idag har barnens farfar varit här och hälsat på. Vi blev utbjudna på lunch och barnen var jätte glada att få träffa farfar igen ! Vi också förstås ;)

Imorgon blir det tidig morgon då jag flyger första flighten till Billund. Hemma till lunch igen, å då blir det till att hem å hämta gym väskan och åka å träna lite !:)

Sov gott !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar