måndag 9 februari 2015

Vår i sinnet.

Tänk vänner vad lite sol kan göra !:) man blir som helt fylld med energi och det spritter i hela kroppen. Ska leva på den här känslan ända till mars och Thailand  !

Imorse ringde klockan tidigt, flög Billund fram och tillbaka å var hemma till lunch igen. Även om tidiga mornar är jobbiga så är det så värt det ibland för att få komma hem och ha hela dagen framför sig !:)

Efter lunch drog jag till gymet å fy fasen så skönt ! Gick oväntat bra trots två veckors frånvaro. Tror jag var så taggad så adrenalinet gjorde att jag orkade !:) körde 30 min på crosstrainern och sen lite axlar, armar och mage.

Hämtade ungarna vid fyra sen var det matlagning, handling och andra hushållssysslor som stod på agendan. Men nu sussar dom sött så då kan denna trötta men glada mamma hoppa i säng !:)

Imorgon har jag stand by från 4.30 så kan bli tidigt imorgon också, bäst att somna tidigt ikväll...:)

Kram och god natt !



1 kommentar: