måndag 18 april 2016

Trött, tröttare, tröttast !

Godmorgon vänner.

Alltså gud jag är fortfarande trött efter helgens utgång. Man har tydligen gått å blivit gammal ;)

I lördags var vi alltså på AW med jobbet. Åt grym burgare på Phils burger, drack bubbel på station och sen var ju även jag, Jenny & Victor tvungna att ta en sväng å kolla in läget på flurran :)
Har man inte varit ute på ett år så får man banne mig ta tillfälle i akt ;)

Var hemma vid kvart över två, dock mådde jag prima då man nu för tiden är så otrolig mogen och drack väldigt mycket vatten i mellan vin glasen !;) sen svepte jag en resorb innan jag hoppade ner i sängen å det brukar hjälpa !

Vi hade iaf sjukt kul och jag är så glad & tacksam över alla nya kollegor som jag nu känner ännu bättre hehe ;)
Tacksam över att ha kommit in i ett så härligt gäng :)







Men det var inte bara jag som var trött efter helgen ;) Vidar tok däckade i soffan igår ! Jobbigt att vara på äventyr med mormor & morfar :)
Nu är det dags att göra i ordning mini för dagis, han fick lite sovmorgon idag även om han inte utnyttjade den ! Han vaknade typ sju när T gick upp, kommer nog vara en trött kille här ikväll ❤️
Själv ska jag försöka ta mig ut på en löprunda, inte alls peppad men jag vet ju hur skönt det är efteråt ;)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar