måndag 11 april 2016

Nya tider...

Hej på er !

Ja vart börjar man efter så lång frånvaro på bloggen !?;)

Har hänt en del i mitt liv sen vi hördes sist ! Den stora förändringen är att jag fått nytt jobb, igen... Haha :)

Efter mycket tänkande och letande så bestämde jag mig efter årsskiftet att det var dags för mig att sluta flyga !
Jag tyckte trots bolagsbyte och nya ytmaningar inte att det var kul längre... Jag jobbade dessutom mycket mer på nya stället än jag gjorde på gamla jobbet. Många nätter borta, långa dagar och mycket mera slit men för samma pengar. Kändes helt enkelt som jag bytt ner mig lite grann. Även om jag måste säga att destinationerna, kollegorna och flygplanen var jätte bra !
Men känns iaf i magen att det var helt rätt beslut att ta :)

Men vad gör jag nu då !?

Jo jag är säljare på rådhuskompaniet här i Uppsala !!! Kan ni tänka er ?:) jag får jobba med mitt stora intresse i livet, MODE !!!
Jobbar ca. 75 % på en avdelning som säljer bla Malene Birger, DAY, Marc Jacobs mm. Lycka för mig & dagarna går så sjukt snabbt !
Sen gör det ju inget att jag har super kollegor och att även min vän Jenny tillika sambo med Tobbes kollega Elof också har börjat där ! Nu är cirkeln sluten haha ❤️

Men nu är jag ledig tills på onsdag, jobbar fram till sommaren ons-lör varje vecka.
Idag ska min kära Anna firas då hon fyller 30 år ! Grattis vännen :)
Ska bjuda ut henne på middag. Ska bli mysigt att få umgås bara hon och jag ! Det var evigheter sen då det inte är lika lätt att få ihop det nu när hon också jobbar igen. Men snart får hon vara mamma ledig igen då dom väntar bebis nr 2 !!!! Mys :)

Igår var vi till mamma och pappa för lite vår mys. Vädret var underbart så vi grillade till lunch och satt mot hus väggen och solade. Nu vänder det ! Man verkligen cravar sol, värme och vår nu !

Nä dags att skjutsa V till dagis !:)

Hörs snart igen vänner, lovar ;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar