måndag 11 april 2016

30 års fest !

God morgon vänner !

Ännu en härlig solig dag i Uppsala :)
Blir en liten PW efter jag lämnat V på dagis.

Gårdagen blev så lyckad ! Jag hade sagt till Anna att jag ville fira hennes 30 årsdag med att bjuda ut henne på forno. När vi kom dit så gömde sig hennes familj, min mamma & vänner !:)

Hon blev så överraskad och det blev en riktigt trevlig kväll med god mat, bubbel och massa skratt ! Hoppas du hade en kul kväll gumman ❤️

Jag, Johanna & mamma gick en sväng till station efter preggot med sällskap åkt hem ;)
Vi satt och pratade och hade jätte trevligt men körde på Ramlösa på slutet då jag ville vara pigg idag ! Mycket moget av mig hihi :)

Hoppas ni får en härlig dag ! Jag ska njuta av solen och hoppas på att mannen bjuder ut mig på en lunch på någon härlig uteservering ;)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar