fredag 15 april 2016

TGIF

Godmorgon vänner !

Idag känner jag mig mycket piggare & känner mig redo för jobb :)
Vet inte vad jag åkte på ? Så märkliga och oidentifierbara symtom... Ont i huvet, illamående och lite frossa, men ingen hög feber !? Skumt :( men skönt att det är borta iaf, hoppas vi !!!;)

Igår var en riktig slappdag, sov i omgångar och enda kraftansträngningen var att åka till affären och köpa tidningar och naturgodis ;) det var man värd !

Barnen åkte iväg till Orsa med mormor & morfar igår. Dom kommer inte hem förrän på söndag... Saknar dom redan haha även om det faktiskt är rätt skönt att slippa tjat och gnäll i några dagar !;)

Idag åker Tobbe till Stockholm och jobbar på SM finalen i innebandy. Så jag blir helt solo i här hemma i 2 dagar !
Då passar man ju på att roa sig lite såklart ;)
Ikväll blir det myskväll med kusin. Vin & lets dance i soffan ❤️
Å imorgon kör jag AW med jobbet, whop whop ;)

Tänkte visa några baddräkter jag hittade på Pinterest igår. Är så sugen på det till Spanien och sommaren ! Känns så rätt i år och säger Emilia De Poret & Ebba Von Sydow att det är hett då är det bara införskaffa !!!:)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar