onsdag 13 april 2016

Inte enligt min plan...

Ligger hemma i sängen med ont i huvudet, illamående och frossa ! jäkla skit, inte bli sjuk nu :(
Blev hemskickad från jobbet då jag troligtvis inte såg så pigg och allert ut. Svårt att vara peppad på att hjälpa kunder och sälja när allt man kunde tänka på hur illa jag mår...

Missar då även kvällens Acne event i Stockholm, så himla besviken hade sett fram det jätte mycket !
Hoppas det kommer fler tillfällen :)

Hann iaf vara på jobbet en stund och se montern med Daniel Wellington klockor som kommit in på min avdelning ! Så galet fina klockor, tror vi kommer sälja dom som smör i solsken !;)



Nu blir det sängläge hela dagen lång och hoppas på snabb förbättring ! Har så mycket roligt att se fram emot denna vecka så som jobb, bio & AW ! Vägra vara sjuk, säkert för att jag sprungit två dagar på raken ! Säger ju det, träna är farligt ;)

Bjussar på 2 bilder från gårdagskvällen i lekparken.
Ljuvligt att kunna vara ute och att barnen kan leka långt in på kvällskvisten ❤️
Vi har verkligen det bästa framför oss nu !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar